Bezorging
Bezorging
1. Wat is de standaard leveringstermijn?
Onze standaard leveringstermijn varieert van 6 tot 10 weken. De leveringsdatum wordt tijdig gecommuniceerd. In sommige gevallen kan de levering langer dan 8 weken duren. Indien dit het geval is, zullen wij je hiervan vooraf op de hoogte stellen.
2. Waarom bereken je de transportkosten apart?
De eerste en belangrijkste reden voor een dergelijk beleid is transparantie. We willen onze klanten duidelijk maken wat een productprijs is en wat de transportkosten zijn.
Ook brengen wij de transportkosten in rekening zonder enige winstmarge. Deze kosten worden berekend op basis van volume, eindbestemming, wijze van transport en eventueel de speciale bezorg verzoeken.
Tegelijkertijd werken we samen met vaste transportpartners met ervaring in meubeltransport of ons eigen bezorgteam.
3. Opslagruimte kosten
• Als je de levering niet kunt accepteren binnen 14 dagen vanaf ons eerste contact met u na voltooiing van uw bestelling,
kunnen er opslagkosten in rekening worden gebracht.
4. Inspectie
• Alle artikelen dienen bij aankomst te worden geïnspecteerd. Schade en of gebreken die geacht worden reeds aanwezig te zijn
op de dag van aankomst moet binnen 24 uur na ontvangst worden gemeld aan EndlessTables.
EndlessTables zal onderzoeken hoe de schade is ontstaan en met de klant overleggen hoe het een en ander op te lossen.
• Defecten en schade die geen legitieme claims zijn, zijn defecten en schade die onder andere ontstaan door een ongeluk, nalatigheid, onregelmatig gebruik, slijtage of door het niet naleven van de Garantie richtlijnen vallen hier buiten.
Bezorgkosten
Alle producten worden bezorgd achter de eerste voordeur op de begane grond.
Transport naar een hogere verdieping en montage van meubels is voor rekening en risico van de klant.
Bezorgkosten en eventuele montage is op offerte basis.
Levering en montage
Na voltooiing worden op maat gemaakte producten in de fabriek gecontroleerd voordat ze rechtstreeks naar de locatie worden getransporteerd.
Onze tafels worden, ten behoeve van het transport voorzien van randbescherming en verpakt in noppenfolie.
Ons toegewijde team is in staat om de montage van op maat gemaakte producten te verzorgen, waardoor een probleemloze levering wordt gegarandeerd.
Vraag hiervoor een offerte bij ons op.
Indien een meubel niet naar binnen gebracht kan worden en andere transportmiddelen (zoals een takel of verhuislift) moeten worden ingezet, dient dit door de klant zelf vooraf voor rekening en risico van de klant geregeld te worden.
Let op! Alle bestellingen die wij standaard leveren zijn op basis van eenmansvering.
Dat wil zeggen, er is altijd naast de chauffeur hulp nodig van minimaal 1 persoon ter plaatsen.